Dapur Santai Yamch'a Dim sum, One Utama SC

Kalau korang ke One Utama Shopping Center kan, selalu korang sempat habiskan semua wings tak? Aku tanya sebab setiap kali ke OU SC ni mesti berazam nak tawaf ke seluruh wings yang ada kat sini. Setiap kali dah sampai, setiap kali tu jugak la lepas shopping, makan, then kaki terus menuju ke parking! Pesal haaaa? Maka, azam hanya tinggal azam. Malas nak fulfill explore seluruh One Utama SC ni! Besar sangat for me. Kali ni, kita singgah makan kat Dapur Santai pulak tau? Sebab aku nak makan makanan bersup! Jangan tanya aku kat wing mana? Yang pasti same wing with Jo Malone belah food court kat bawah tu je! Huh!



Okay, done tengok suasana kedai kan? Sebab tujuan utama nak makan sup! Yearghh... ada jugak dim sum guys! Cuma aku tanak tamak. Menu makanan ada banyak sangat mukasurat, so tak rajin nak snap sesatu.






Kaki dah letih, nak sambung shopping atau balik? Okay, jom balik! So far makanan kat sini boleh tahan. Harga untuk ke semua makanan ni berharga RM80.60. Aku lupa nak ambil gambar resit sebab aku dah rasa penat nak jalan ke parking! Huhuk!

Comments

Popular Posts