Kedai Nasi Ulam Nenda, Besut

Cuaca di Besut hari ni sangat cerah dan hangat! Camana la Madam Ang suggested aku dan MF ke Pulau Redang panas merelit camni? Ohhh nommmm! Habis kulit I terbako! Huhuks! Lain macam cuaca menuju langit Ramadhan 9 hari lagi! Fuhhh! Demi tuntutan tugas, kami redahi juga! Ewah!

Kami singgah makan di Kedai Nasi Ulam Nenda lepas met up breeder hybrid grouper di Kuala Besut. Dia yang sarankan kami makan kat sini. Let's singgah! Kedai ni tepi jalan besar je.




Okay, aku ambil pendekatan makan apa yang aku nak makan ja. Dan nasi aku licin! Maknanya sedap! Teh ais pun awesome! Lepas makan, macam dah nak terus ke KT sebab nak check in dan tidur! Namun apalah daya... ini bukan trip berkasih sayang berhuhu-haha, ini trip buat kerja! Huhuks! Selain makanan kampung, ada makanan Pakistan jugak. Tapi aku takde hati nak ambil gambar.







Total makanan kami, RM34. 

Comments

Popular Posts