Primula Beach Hotel, Kuala Terengganu

Aku tanya MF, patut ke tak nak buat content hotel ni? Dia cakap, terpulang tapi lastly dia cakap tak payah! Hahahaha! Tapi aku engkar jugak sebab aku kena share ngan korang kalau korang ada niat nak menginap kat sini, jadi korang tau la bilik bahagian wing (Garden) memang takde wifi! Tibeh! Hahahaha! Sebab tu MF tak bagi buat content untuk hotel ni. Aku bagitau dia, dah bayar murah takkan nak bagi wifi? =p dah tu pulak, lampu bilik mandi lip-lap macam filem hantu nak say hello tu! Adeh! Kami dah letih nak mintak tukar bilik. Belasah jela laaaaabuuuu! Malas fikir!





Tolong betulkan lampu kat bilik wing (garden) tu ye? Scary!


Kami plan nak makan malam di luar, tapi sebab kami dari Setia Alam terus ke Kuala Terengganu, dah penat hadap jem sebab lori termasuk longkang kat highway menghala ke Genting Sempah tadi. Bazir masa kat situ je 45 minit! Letih! Jadi, kami decided jalan kaki ke KTCC dari Primula Hotel. Pastu aku nak prepare report untuk esok. Datang atas urusan kerja, beginilah yee? 




KTCC




Lampu lip-lap! Pening kepala nak mandi!

Comments

Popular Posts