Ban Pecah, Tanjung Piandang

Apa ada di Ban Pecah, Tanjung Piandang?
Uiiii... selain mee udang lemak manis siap berasap tu, aku suka ke sini sebab nak snap sunset. Dah lama tak snap... Nak cari stock untuk upload kat instagram aku je pun. Kikikiki!

Sebelum tu, niat nak cari cempedak. Sebab kat belah Klang Valley nuuu, belum ada lagi. Belah utara ni, melimpah ruah pulak orang menjual. 
Dapat la beli kat Bagan Tiang tadi. Sekilo RM10. Beli 4 biji, dah RM96. Cempedak kahwin, RM8 sekilo. 

Epik
Anggap la tu lupin








Area sini ada warung jual mee udang. So korang boleh singgah makan dulu sambil layan sunset. Aku suka kawasan ni sebab sunset direct. Oleh sebab aku silau, rabun pulak tu, kebanyakan gambar aku semua senget! Aduhaaaai! Tak dapat dibendung dah! 

Aku nak balik awal ni. Kang nak lepak makan Char Koewteow dengan member pulak! Yang utama, cempedak tu dah beli! Misi berakhir dengan jayanya.

~Thank you for reading!~

Comments

Popular Posts