Padi House Cyberjaya

Plan mengejut oleh AB (as usual) sebab nak meraikan member teknik kitaorang yang datang training kat PICC Putrajaya. Langsung ajak makan on the spot je sebab aku baru balik keje. Terkial-kial aku cari Grab during peak hour ni. Adeh! 

Moh kita usha apa yang menarik kat Padi House Cyberjaya ni pulak eh? Ada Art Lane. Sebab aku bukan jenis suka OOTD, so menang untuk SF and SNA la kalau datang sini. Hahahah! IR dah sampai. Muncung je sebab dia yang tunggu aku ngan AB kali ni. Rasakan! Selalu orang yang tunggu dia! Huh!





Malam Krismas ni, jangan nak over gembira sangat. Nak ke Cyberjaya malam hari ni, takde la banyak kete. Sebab cuti sekolah, cuti bersambung, ramai yang dah keluar dari Lembah Klang. Alhamdulillah! Clear sket jalan! Aku nak berjimba ni!







Kami lepak bersembang sampai kenyang. Pastu snappy around budak karib berdua tu melayan OOTD di bawah neon! Hahahahah! Ngalahkan pempuang! For me, makanan sedap. Mocha je kureng sket sebab aku dok teringat Frapp dari Starbucks! Hehehehe!

Korang boleh cuba dengan taulan ke sini nanti. Nak mudah parking, kena datang awal. Kalau nak senang solat, boleh berhenti solat kat Petronas sebelum sampai Padi House dulu. Else Padi House Putrajaya je. Surau besar.

~Selamat menjamu selera~

Comments

Popular Posts