Thistle Johor Bahru

Assalamualaikum semua! 

Ke mana korang melangkah habiskan sisa tahun 2020? Harap segala aktiviti bermanfaat adalah milik kalian! With new adventure and many more to explore soon! Ameen! Semoga kalian sihat walafiat selalu! Kali ni, kita ke negeri belah Selatan pulak ehhh? Cuma, aku tak buat banyak review sebab repeated restoran je aku pergi kali ni. Selain tu, shopping kat JPO. 3D2N kali ni, banyak lepak kat hotel je.

Kami menginap di Thistle Johor Bahru! Dekat dengan Pantai Lido, Danga Bay, Training Center JDT and nak ke Senibong dalam 20 minit berkereta. ZZ Sup Tulang dalam 8 minit je. Let's check it out apa yang best kat Thistle ni. Oh, aku tak include breakfast kali ni.









Urusan check in smooth, nak mandi kolam dari 9 pagi ke 5 petang. 10 orang dewasa dibenarkan dalam satu-satu masa dan 5 orang kanak-kanak. Tapi, aku tengok macam lebih je orang dari jumlah dibenarkan? Huhuhuhu! Parking adalah percuma. Ada banyak petak parking di Parking Lot and kat luar sebelah condominium. 






Bagi aku, JB ni best sebab still banyak pokok-pokok yang dijaga. Bersih je jalan derang. Hujan renyai waktu kami sampai tadi. Harap, malam ni tak hujan sebab MF dah deal dengan kawan waktu Degree dia nak dinner sama-sama kat Senibong.










Berbaloi tak dengan harga RM409.04 untuk 2 malam? Bilik pun besar. Mee goreng yang aku order ke bilik, serius sedap! Harga mee goreng ni, RM28. Aku makan dulu sebab risau malam kang lewat nak makan. Maklum la, janji dengan orang lain. 
Okay, jom layan view dari bilik pulak? Then layan swimming pool. Ada kedalaman 1.2m dan 1.5m. Gelongsor pun ada. For me, berbaloi nak mandi manda. Tips hari ini, petang hari tak ramai orang mandi manda! Entire pool ni, kami je conquered! Kikikiki!








~Selamat bercuti~

Comments

Popular Posts