Cafe Ombak Damai, Teluk Kumbar

Chak? Ampa semua sihat tak tu? Menuju Ramadhan di hujung Syaaban ni, izinkan kami bermaharajalela jenjalan menjelajah seisi bumi sebentar ya? Hari ni, aku half day sebab nak chase flight jam 3 petang dari KLIA2. SA ngan SN dah sampai airport waktu aku menjejak kaki di ruang perlepasan. Nasib tak kena bebel! Heee-huuuuu!

Safely landed on time even ada sket turbulence di minit 30 penerbangan kami. Lepas tu dah smooth. Alhamdulillah. Kereta sewa pun 15 minit je lewat dari djadualkan sebab SA dah bagitau sampai jam 4.15 petang, rerupanya sampai Penang Airport jam 3.50 petang.  Let's google Ombak Damai Cafe, Gertak Sanggul!









Konsep Ombak Damai Cafe ni ada aneka gerai dalam kawasan sama. So, tinggal nak pilih je apa yang cik perut berkenan nak makan. Oleh sebab aku tau cafe ni dari AB lepas dia layan Tiktok aritu, so aku teruja nak makan laksa yang katanya sedap dan berkuah pekat itu. Rupanya! Adeeeh! Hanya fufu semata-mata. Sebagai peminat laksa tegar, aku tau Laksa Janggus lagi ohsem dari laksa kat sini. Sekian terjemahan patik pasal laksa. Tapi!!!! Goreng pisang kat sini sedap! Mi Udang pun boleh tahan gak sedapnya. Maybe aku dah lapar kot? Huhuhu!











Comments

Popular Posts