Horizon Grill @ Banyan Tree, Kuala Lumpur

Trip kami berempat dari utara ke Kuala Lumpur berakhir di Banyan Tree. To be exact, our dinner at Horizon Grill at Banyan Tree! Level 58 kalau tak silap aku. Aku pun dah lupa sebab 4 hari 4 malam ni, terasa sekejap pulak even badan penat. Honestly, silap percaturan sebab Banyan Tree not so menu friendly sebab aku tak dapat nak order ayam! Yang ada pun seafood and of course la steak which is daging. Either Spanish, Japanese or Australian beef. Sharkie nak tried Spanish sebab Japanese and Australian beef dia dah kerap makan. SF ikut je, AA pulak memang sama aku, tak boleh sangat nak makan daging. Nasib la lunch kami pun dah lewat jam 3 petang tadi di Kenny Hills Bukit Tunku. So, tak terasa sangat nak makan berat.








15 minit jugak la kami berteleku nak memilih makanan apa yang available selain steak. Nak makan menu for two persons, macam over pulak dari segi worth for order. It costs over than RM4++. Better not. Aku reserved table dari tabbleapps for 5 persons, tapi KA tak dapat datang sebab ada production hari ni. So, here we were together! Let's enjoy the view and the last meet up for this year, maybe? Before Sharkie is going back to Sydney next week.

Hot choc sedap!
Complimentary





Perlu diingatkan, slot untuk dinner untuk selepas jam 6 petang dan bermula 8 malam. So ada 2 slot tu, nanti waktu nak reserve the table korang pilih tarikh dan masa jugak ya? Aku pilih jam 6 petang sebab nak snap sunset. Permulaan tadi cuaca cun dan agak panas kat luar ni. But the scene was fascinating! 

Comments

Popular Posts