Stay a night at Villa Paddy, Kampung Bukit Hantu

Lintas langsung dari Villa Paddy, Ulu Melaka! Sengaja letak Kampung Bukit Hantu tu biar gempak sket! Hahahah! So far, takde hantu yang mengganggu kami malam tadi! Lena tidur sampai hujan lebat pun tak sedar! Silap percaturan mai Langkawi bulan 7 ni! Adeeh!














During check in, kita pilih siap-siap menu apa yang kita nak during breakfast esok pagi. So, aku & Naz dah pilih menu idaman hati. Padahal lepas check out pagi esok, nak p Nasi Dagang Pak Malau pulak! Memang trip kali ni pasal makan je eh? Phewww! Setiap bilik akan disertakan dengan remote pagar ke Villa Paddy ni. Tiada deposit dikenakan dan aku tak sabar nak berkubang kat dalam pool dengan Korn! Ada 4 bilik berkongsi pool yang sama. Usha semua bilik, takde tamu lain yang nak mandi, so kami keceburrr dula la ya!





Rezeki kami, makanan yang tersedia memang sedap! Puas hati aku makan pagi ni! Suasana pun tenang je walaupun tak dapat nak snap gambar bendang sebab aku nampak macam banyak lalang je kat belakang tu! Huhuhu!




Okay, nak ke Nasi Dagang Pak Malau pulak! Pastu naik Glass Gondola! Sebelum korang naik skycab, dinasihatkan, check forecast dan jadual. Jangan tiba-tiba guruh kilat, hujan lebat, stranded pulak kat atas tu. Kami amik fast lane, dan aku dan beli dari Klook.com. 

~Selamat bercuti!~

Comments

Popular Posts