The Kelapa by the TRV Tanjung Rhu, Langkawi

A yawn is a silent shout! Badan masih letih sebab tak cukup tidur. Naz dengan Korn boleh la lelap kejap sambil aku drove them to Tanjung Rhu! Hampeh betul! Lepas sarapan kat Kunang-kunang tadi, aku dengan Korn bakar kalori dengan berenang kejap. Then jam 11 pagi, kami dah siap nak ke The Kelapa by The TRV (Tanjung Rhu Village) pulak. Apa yang menarik? Haa... Naz memang gemar makanan hipster ni. Aku ni masih mempunyai citarasa Melayu yang tinggi! So, lepas makan kat situ, kami singgah ke Kak Yan Nasi Campur pulak! Ahhh! Tak kira! Aku nak nasi!









Belah atas ni tak berangin sangat time sekarang. So, berpeluh jugak la. Huhuhu! Kat area sini banyak chalet dan villa. Aku pun tak study habis area Tanjung Rhu ni. Cuma tau Four Seasons and pantai Tanjung Rhu je sebab sunset cun. So far makanan sedap gak la... Aku cuma makan telur je sebab salmon tu kelihatan merah-merah for me. Aku dah cakap, nak well done! Biar hangit pun takpe! Huh!





Comments

Popular Posts