Dinner at Zest Restaurant, Putrajaya Marriot Hotel

Dah penat berjalan kat Taman Putra Perdana petang tadi, then malam ni, kami nak having dinner pulak. Kalau korang nak reserve table, boleh book online je kat website Putrajaya Marriot Hotel. Pilih nak restoran mana. Macam aku, dah remark sesiap nak a piece of cake with a candle. Syhhhhh! Ini surprise! Hahahah! Moh kita mencekik kat Zest Restaurant Putrajaya Marriot Hotel!





Promo Merdeka: Kalau korang menginap kat sini

Dah bosan snap around, meh kita usha menu yang ada. Kami pilih ala carte je. Lebih mudah dan sukati la nak makan apapun. Aku order simple je. Nasi goreng sedap kat Padi House petang tadi still dok terasa dalam perut belum cerna. Kikikiki! 

Complimentary: Roti yang lembut dan sedap


Makanan yang aku pilih sampai dulu, so aku ngap dulu! Hahahah! Sebedei boy tunggu jap! Aku tiba-tiba jadi lapar! Rasa chicken lasagna ni, okay la. Sos terlebih pulak. Aku lebih suka chicken lasagna Starbuck tu. Simple je. Maybe sebab western food is not my favorite, so agak cerewet la bab ni. 


Nuggets with fries


Dah bergelak, dah sembang hal duniawi, sket selit-selit hal ukhrawi, then aku dah rasa ngantuk. Surprise cake belum sampai ni! Kena la ke kaunter suh waiter hantar sekarang. Waiter pun faham, and terus pasangkan lilin. Ohh, btw tiada lagu-lagu indah kat sini. Maybe by request ke hape, I'm not sure. Tapi kalau kat Le Meridien, crew restaurant akan nyanyikan kita lagu pibedei ni. Mujur jugak tak nyanyi, kang aku yang malu. 

MF suap aku stoberi tu je sebab aku tried sket, bahagian matcha aku jadi nak muntah! Silap la bro! Hahahaha! Yang layer lain tu aku tak sure perisa apa. Totally dah kenyang! Tunggu MF habiskan kek, then kami nak gerak balik hotel. Pasaipa la tak menginap kat sini je terus? Hahahah! Otak seminit 26 saat memang camni. Lain kali try menginap sini pulak eh?

"Happy birthday to someone I learn from, admire, and appreciate."

Comments

Popular Posts