Pulse Grande Hotel, Padi House Putrajaya

As salam guys?

Everything is all right? Like to hear from u again! 

Kisah kali ni berkisar tentang small celebration MF yg ke-XX. Haaa.. then, aku on the spot buat carian hari Khamis tengahari sebelum menjelang 22 Ogos! Tudiaaa... oleh sebab 22hb jatuh pada hari Sabtu tahun ni, molek sangat la tu! Dah recce banyak hotel, akhirnya, aku nak tried Pulse Grande Putrajaya formerly known as Shangri La Putrajaya. 

Sebelum check in, makan dulu yukkkkk! Pilihan yang ada? Kita tried Padi House Putrajaya Presint 4. Dalam bangunan ni, ada mapley (kedai mamak, Subway, Secret Recipe and etc) Still banyak pilihan makanan. Nak parking pun tak susah. Maybe sebab bukan peak hour sebab arini Sabtu.

Dah dapat menu? Okay, jom decide apa nak makan? Aku tetiba jadi lapar ni! Dok teringat nasi goreng sedap yang aku order foodpanda semalam! Then, terus nak order nasi goreng kat Padi House jugak! Refer to AB, kedai ni famous. Aku pun pernah dengar je, datang baru kali ke satu ni!






Dah kenyang kan? Moh le kote check in! Aku ada misi nak buat sesampainya kat hotel! Nak merayap kat taman bawah hotel tu! Heheheh! So, urusan check in dipermudahkan. Malam kang nak dinner lagi.





















Kami tak ambil room with breakfast, then kena tambah RM45/person and child RM25/person. Tak sure nak kata berbaloi tau tak? Sebab pilihan makanan during breakfast biasa je for me. Macam rugi pun ada gak. Bezanya, kita tak perlu nak keluar cari makanan jela.


Simple kan counter breakfast kat sini?




Comments

Popular Posts