Santai at Astor Bar St. Regis Kuala Lumpur

Hi there?

Harapnya semua sihat walafiat di samping yang tersayang! 

Ada 2 tempat makan aku nak share, tapi kat Sri Gombak tu aku tak sempat langsung nak snap gambar, tapi pot makan kat situ menarik untuk peminat nasi berlauk yang pelbagai. Korang boleh try di Sri Ayu Seafood, Taman Sri Gombak! Jalan ke situ agak jem sebab orang nak makan tengahari bercampur pulak dengan urusan lain. Plan your timing ok? Boleh google je, dekat dengan Petron. Kedai makan ni, just food court. Body aku dah shivering sebab lapar. Apapun aku tak snap.

Lepas kenyang makan tengahari, aku ajak AB ke KLCC pulak sebab nak cari tudung! Just to kill time je sebelum kami lepak santai kat St Regis KL.
Credit to Metrostaycation

Jam 4.15 petang, kami dah sampai di St Regis KL. Sebab sampai awal, Astor Bar masih belum dibuka. Start jam 5 petang, sempat solat dulu kat sini. Korang boleh melalui The Brasserie Restaurant at same level Astor Bar (Level 2) untuk ke surau.







Okay, dah setel tanggungjawab, kita sambung menunggu sebelum Astor Bar dibuka. Sebelum tu, kami lepak kat area private room. 

Tepat jam 5 petang, kami dah boleh masuk ke dalam Astor Bar. Checked suhu is a must and kena scan barcode as our new norm sampai bulan 12 ni kan? Hahahah! Mask tu memang wajib la. Sebelum masuk St. Regis ni, security checked.

For me, aku tak suka tempat camni plus, boleh merokok guys! Jadi kepam sket la. Oleh sebab AB dah bawak, aku try to blend with the environment. Untuk sembang hal politik, hal business, memang disarankan as ada private room kat sini.  Then, aku tried makanan instead tidbit. Char koew teow tu aku order dari room service food kat St Regis ni. Kikikiki!






Happy lepaking!

Comments

Popular Posts