Art Science Museum, Marina Bay Sands

Hi guys?! What is your plan if u are in Singapore? USS? Merlion only? Else Pulau Ubin? Okay, trip kami kali ni tersangatlah santai. Nak pergi Sentosa Island, memang tak siyor hari Ahad begini. So, kami nak memantapkan ilmu di kepala otak dengan pergi ke Art Science Museum! Masuk haruslah berbayar! Tapi kalau nak pergi sekali dengan galeri, mahal sket la. Here we were! Kami dah beli tiket dari Klook.com. Pilih tarikh dan awal pagi dialu-alukan.








Okay, dah settle bab tiket, just bagi dia scan barcode then ready to make yourself fun and easy! Yeyyy! No light on your camera tau?


Nasib la aku tamau buka kasut, kalau taaaak... aku dah main slide ni!
Warna ikan-ikanan and scan to swim on the screen


Pandai jugak aku mewarna! Isy-isy-isy
While HF & NS mewarna kapal terbang pulak, aku main panjat-panjat kat sebelah. Memula tanya jugak, is it an adult pun boleh main ke tak? She said yes! Canteeekkk aahhh! Main je pakai kasut. Beg aku, HF yang tolong pegang.








Comments

Popular Posts