Nasi Lemak Tanglin, KL & White & Black Kampong Heritage, Chow Kit

 

Selamat Tahun Baru Cina, Malaysia! Semoga kita semakin kaya raya dan sihat walafiat selalu! Dipermudah segala urusan dan kesihatan! Ameen! 

Pagi ni, kami ke Nasi Lemak Tanglin, dekat dengan Bukit Aman. During PKP dulu, pernah datang dengan AB, tapi ramai orang beratur kat NLT ni. So, skip! Kami makan kat belah belakang je. Not bad! Dari Hotel Sheraton Imperial, kami naik kete walau permulaannya nak naik Grab je ke sini. Risau nak balik kang, takde driver yang sudi kutip kami. Parking pepagi ni masih banyak yg kosong. Ramai masih belum bangun agaknya?




Laju crew buat keje.. Sama ada nak bungkus atau makan kat premis. Korang dah boleh fikir lauk apa nak letak atas pinggan. Aku sekadar nak rasa je. Dah aim nak makan koteow goreng (chinese style) kat kedai belakang tu. Signature kedai belakang (sebab aku lupa nak snap gambar kedai) ada mi kicap, mi kari dan koteow goreng.


Malam hari, kami makan di White & Black Kampong Heritage. Belakang Sheraton je. Jalan kaki dari parking lot hotel ke sini dalam 3 minit. Jalan Kamunting ni ada banyak kedai makan tular. Nasib perut aku ni tank kecik! Kalau tak, dah lama masuk keluar kedai makan dah! Huhuhu!


















Time rajin boleh la snap semua menu. Huhuhu! Menyesal lak aku order kopi Kluang. Membazir je! Haizzz! Over all, makanan biasa for me even AB did like the taste much! Hahahah! Dia belum rasa ayam kicap aku masak! =p So, korang boleh rasa sendiri. Lain orang lain citarasanya.





Comments

Popular Posts