Irama Dining Kuala Lumpur

Tahun Baru Cina kali ni, kami just berpeseran kat Kuala Lumpur saja. Malas nak bersesak ke kampung halaman tercinta. Adik aku bawak parent JJCM ke Tasik Raban, while anak tengah berlibur around the corner. Camana aku dapat tempat makan ni? PakMail punya angkara! Dia cakap terbaca dalam utusanonline semalam! Dah, meracun aku dengan tempat makan tradisional ni, aku terus reserve the table for 5 persons! Nasib ada slot! Korang boleh whats'app no ni +6011-23420200.











Slot kami jam 12 tengahari. Kami pelanggan pertama yang sampai, so mudah la aku ke hulu ke hilir nak snappy around. The vibes, ambience and the food was mesmerized us. Done poyo dengan Pak Mail! Dah janji dengan ayah bawak dia Irama Dining Georgetown je bila balik nanti.













Bubur som-som



Aku terpaling suka dengan bubur som-som dan sambal udang petai tu! Ikan bakar agak suram macam ikan lama which was kami tak minat sangat. So far makanan sedap, minuman pun umph! KL hujan sepanjang kami menginap, so tahap perut lapar tinggi! Korang boleh cuba makan kat sini nanti! (^_^)Y

Comments

Popular Posts