Ferria KL @ The Westin

Ferria KL is a luxe wild forest theme around KL? By the way, non halal sebab ada served alcohol tapi tiada pork. Plan nak makan nasi, tapi aku dengan NH sepakat tanak nasi Arab, tanak nasi campur. Improvised sket makanan hari ni for my special treat kata deme. Cet! Flew back from Loqstaq to KL memang meletihkan sebab bangun awal pastu direct met NH & Ika pulak. 













Nasi not available pulak sebab bukan weekdays! Nak tanak, aku tried Jungle chicken salad, NH burger and Ika piza yang dibakar dengan arang! Walaweh! Tanak kalah! Jangan membazir... kang kena marah dengan Ika! Hahahaha! By the way, air forest asam boi aku tu superb! 

Be mine!



Seafood pizza


Dah kenyang makan, nak order dessert pulak. Tiramisu pun sedap and the surprised happen dengan orang bernyanyi girang dengan muzik! Malu guwe! Aku pandang tiramisu aku tu je! Risau terbakar dek lilin! 


Comments

Popular Posts