Gastrohub, Nilai

Aku dah booking table di Gastrohub, Nilai jam 6 petang. Padahal, weekdays boleh je nak walk in. Tapi, saja la nak booked meja kan? Huhuhu! Selalu kalau lepak ngan AA kami makan di Aunty Aini's Cafe je, kali ni jom ubah selera sket ye? Let's try!




Waktu kami sampai, masih belum ramai pelanggan. After 6 pm camtu, orang dah mula ramai. Sempat la aku ambil gambar kedai dulu. Sebab hari dah petang, baru lepas hujan, makanya gambar jadi fresh camni. By the way, makanan okay laa... nak kata terlalu sedap, tak pula. Nak kata tak sedap sangat, ikut tekak masing-masing. AA ordered Mushroom fried rice with grilled chicken chop, nasi goreng je panas. Tapi grilled chicken chop tu sejuk. Mihun Sg aku pulak, rasanya tawar. Aku suka yg cukup manis masin dan pedas. Tapi chinese style kan memang tawar dan tak pedas? So what u expect? 







SST & service charges ada kat kedai ni. Please include in your budget kalau makan berkumpulan. For me, the ambience memang umph sebab kedai luas dan selesa. Crew pun friendly. Cuma AA pesan suh aku letak kat sini, kalau makanan panas-panas mesti lagi sedap! Sebab dia pilih best seller food, tapi dapat grilled chicken chop yang sejuk. Hampa la hati orang tu! Hahahahah! By the way, masa nak bayar tadi, cashier tanya how was the tasted? So, aku dah cakap pasal rasa Mihun Sg tu. She was noted. Aku suka cara Restaurant ni sebab take note and Q&A customer's satisfaction feedback.
Cappucino RM11.90
Blue Ocean Mocktail, RM13.90

Bihun Goreng Singapore, RM20.90

Mushroom fried rice with grilled chicken chop, RM23.90












Comments

Popular Posts