Mashaa (Halal) Restaurant, Phuket Old Town

Dari Siray, kami terus ke Phuket Old Town. Nak tengok apa yang menarik di sana. Sebelum tu, kami dah plan nak makan di Lay Cafe. Namun, apalah daya. Kami hanya merancang, Allah jua yang Menentukan. Mata tertancap di logo Halal di salah sebuah jalan di Old Town ni. Dekat dengan Courtyard Hotel. Let's try Mashaa Restaurant!

Konsep kedai memang moden dan simple. Menarik lagi, sebab ber-ekon! Kami memasing dah kepanasan ni! Tu belum jalan jauh lagi! That's why kami naik tuktuk je mudah nak jalan-jalan atas permuafakatan bersama! Aku malas dah nak jalan! 








So far, makanan yang kami terima sedap! Travel foodie approved katanya! Cuma, SH tak suka spring roll tu sebab ada taugeh! Auto jadi tak sedap! Hahahah! Tak pernah aku habiskan makanan sementelah di Phuket. Kali kedua aku habiskan makanan sebab lapar, dahaga semua cukup! Dah dapat energy, moh kite cari tuktuk untuk sambung berlibur! 

Oh, by the way, parking kat area Phuket Old Town ni terhad. Lebih lagi kalau weekend sebab akan ada night market. Jam 3 petang, jalan dah banyak yang tutup. Kami malas nak tunggu sampai night market sebab nak gerak ke Bangtao after this. 

Ke mana kita lepas ni? Let's!

Comments

Popular Posts