Medan Ikan Bakar Endau

Bila datang ke tempat baru atau tempat orang, memang aku akan usahakan untuk try masakan tempatan. Yelah, lain padang lain belalang! Out station kali ni agak memenatkan, tapi bab makan, terus mata terbuntang! Heheheh! Kali ni, aku nak order sotong! Let's try makan di Medan Ikan Bakar Endau! Nak refill, atau tambah ayam, kalau tak silap aku, owner cakap free of charge! Tapi tak sure la kalau sebab aku makan dengan tauke udang bela kat sini sebab tu dia cakap camtu ke kan? Hehehe! By the way, medan ikan bakar ni dibuka untuk makan tengahari dan malam! 


















Aku sangat berpuas hati dengan kedai makan lauk campur kat sini. Selain seafoods, boleh pilih ayam goreng berempah dan masakan daging juga. Teh ais aku pun sedap. Nasib la dari Semenyih ke Endau ambil masa 3 jam lebih, Kalau sejam je, boleh ulang alik nak makan! Heheheh! Korang boleh try kalau sampai ke Mersing! Dekat je dengan jeti Tanjung Gemuk kalau nak ke Pulau Tioman.

Comments

Popular Posts