The Roomah Restaurant, Solaris Dutamas

By the way, perut dah lapar since kat Hospital An-Nur tadi. So, aku ajak AA makan di The Roomah Restaurant sebab in the list makan-makan aku. Sebab kami pun jenis yang makan sikit, takde la beria makan semua makanan. Ambience memang cool, sesuai nak dating dengan family, gathering with friends/colleagues. Pastu dekat dengan Publika.








Kalau nak makan kat area sini, kena over than RM450

Aku nak minum teh ais yang kononnya favorite waiter kat sini. Aku takleh masuk sangat! Hahaha! Maybe sebab tak kena dengan tekak! By the way, doctor nasihat aku banyak makan maknan hijau, so aku order garlic brocoli untuk aku ngap! Sampai saat ini, aku tak sentuh dah brokoli! Hilang selera dah! 

Sebab apa? Sebab balik je dari Vietnam semalam, perut aku start sebu, rasa mual. Aku tak suspect apa-apa lagi hinggalah aku warded 2 hari 2 malam (1-3/2) kat Hospital! Maybe air atau bawaan udara di Hanoi dan Sapa buatkan aku sakit. 







Kat restoran ni ada disediakan surau. So, mudahkan kami jugak la. Lepas makan, solat dulu then sambung merambu kat Publika. Heheheh! So far, aku dengar orang sebelah meja cakap asam pedas dia sedap! Korang boleh try asam pedas bila ke sini nanti. Aku makan cara orang sakit, sup ayam dengan brokoli jela. Huhuhu!

Comments

Popular Posts