Corus Hotel, KL & Flora Cafe, Wangsa Maju

Hai korang????
Sihat ke arini? Hopefully you are doing fine wherever you are.
Weekend kami minggu lepas, menginap kat Corus Hotel dekat dengan KLCC and makan singgang malamnya with AB. 
Dah syok pulak cicah budu dengan kacang botol! Addicted!

During a staycation, kami tak boleh buat banyak aktiviti sebab hujan turun dengan lebatnya. (Sambil dengar lagu Hujan-Utopia). Kikikiki! Berjiwang sambil layan hujan senyum-senyum kat tingkap. Nak snappy around hotel pun jadi malas. 
Sumber: Agoda
Sumber: Google


Hotel lama


Simple
Walk in bfast, RM39/person (Adult)
A simple menu
Sunday morning with a rhythm of a falling rain 

Pastu aku buat apa? Layan Korea! Yeeeyyy! Hahahaha! Aku ada date ngan kawan instagram kat KLCC jap lagi. Memula deal with SNA and SF. Tapi sebab SNA keje arini, sian pulak kat beliau. Aku jela jumpa dulu ngan RA kat KLCC. Dia pun ramah-tamah orangnya. Oh ya! Dari Corus ke KLCC ikut Avanue K tu jalan kaki dalam 300 meter je. Tapi mood princess aku mai, aku naik Grab ke KLCC, caj RM5. Tamau la aku berpeluh. Lepas jam 11 pagi, matahari dah mula merengit lepas hujan oiii! 

Petang, kami makan kat Flora Cafe, Wangsa Maju sebelum dismiss. Sesuai dengan orang yang nak celebrate any occasion atau party atau surprise birthday ke anniversary ke. Aku dok tengok kedai ni, kepala aku pun semak! Hahaha!

Ayuh booking!
Jom main tawen-tawen?
Props

Ku sangka wisteria di Kitakyushu je...

Coppp! Tu tempat aku!
















Nampak tak the ambiance? Cute kan? Tapi bagi aku, macam Avatar pun ada.. Jurai-jurai bunga wisteria camtu, reminds me pasal Jepun so much! Arghhhhh! Bila boleh fly ni?

Special menu as the waiter told us, Mee Bandung, Laksa Johor. Tapi kami order nasi goreng sebab kami lapar! Hahahah! Nasi pun so-so ja. Sekadar boleh ngap, snappy lalu pergi. Aku pun dah letih pot-pet tadi ngan kawan baru. So, we keep it simple je petang ni. Tak larat dah.
Done!

Comments

Popular Posts