Hyatt Regency Kuantan Resort

Ya Allah! 
Ko tak reti terus balik eh?
Nehi! Kabinehi! 
Hahahaha! Ni kalau SF tau, mati aku kena takek! Sebab selalu poyo ajak dia travel sama, tapi ke sudahnya aku tinggalkan dirimu lagi dan lagi! Bersabarlah, sayang!
Aku akan pulang, jangan dengarkan gosip murahan!
=p

Nikmat apa yang kau dustakan? Selain diberi sihat tubuh badan dan masa?
Yeeeyyy! Kita check in lagi! Sampai aku dah rasa mabuk darat sebab asyik travel je!

MF jadi members Hyatt ni on the spot, and kami dapat special rate. Maka, jadilah members! Hahahha! (Saja nak hasut korang, sebab aku puas hati dengan Hyatt Kuantan ni!)
Sebatang pokok kelapa sawit ke?

Jom melobi




Belalang kunyit tu bukan hiasan eh?


Urusan check in smooth je, then kena bayar deposit dari card RM400. Aku takde plan nak ke mana-mana sebab dalam palotak dok fikir layan citer Korea je. Hahahah! Langit pun mendung. Aku tak lalu nak keluar makan kat area Tanjung Lumpur tu malam kang. Sebab jem teruk waktu aku keluar g makan tengahari tadi. Baik lepak kat resort je.

Bilik basic


Macam nak order







Langit tak best kan? Ya, sini bukan private beach. So orang awam boleh keluar masuk dari resort kalau guard terlepas pandang. Kikikiki! Kelebaran pool tak seperti yang aku tengok kat website. Tapi still masuk akal. Ada 2 kolam renang. Pilih je korang nak berenang kat kolam mana satu. Aku, macam biasa la, lepas layan drama Korea 2 episod, baru nak terhegeh-hegeh snappy around.  

Korang dah lapar? Aku dah mula lapar! Malas nak keluar kan? Jom makan kat Restoran Kampung! Ni jela sesatunya restaurant yg dibuka kat Hyatt Kuantan. Hahahah! Kalau nak makan area TC pun okay je, cuma aku malas nak keluar hujan renyai camni.














It takes two to tango
Nescafe ice yang sedap!


I love the food, the taste, the ambiance! And aku jumpa chef terus bagi compliments! Makanan ampa masak awesome! Menu simple, harga patut dan perut aku berselera nak hadam dengan gembira. Aku recommend untuk diri sendiri! Hahaha!

Esoknya, view masyaAllah... Aku bangun tido terus capai handphone sebab nak snap view subhanallah ni. The sunrise view from Hyatt Regency Kuantan!








  
With a happy tummy last night and a happy mood for myself with stunning and magnificent view... MasyaAllah... Okay, akan repeat lagi! (^o^)Y

Comments

Popular Posts