Royale Chulan Kuala Lumpur

Assalamualaikum?
Hi guys? Doing well ke tu? May u get a bundle of joy! Ameeen!

Well, sebelum kerajaan nak umum PKP atau PKPB semula sebab rakyat dah macam tak follow SOP yang diwajibkan, maka aku all out utk hotel hunting ye? Kang aku lemau dok rumah ulang alik g keje je! Hikhikhik! Let's fully utilize the moment nak?

Minggu ni, moh kita ke Royale Chulan Kuala Lumpur! Wah-wah... masuk je macam nak masuk istana! Uniknyaaaa! I love the ambiance! The staff yang friendly and the near nak merayau ke Pavilion Bukit Bintang! I enjoyed the stay!


Play a tourist

Hari yang cerah

Dah penat bersiar-siar kat depan hotel, kita check in jom? Macam biasa, kena scan bar code and check suhu. Then, terus ke receptionist counter untuk tujuan check in. Smooth and steady je. Aku amik Deluxe room, king bed with breakfast under Agoda. Rupanya under hotel website lagi murah dari Agoda! Ciss nan sungguh!




Aku lewat booking! So dah full!

Tetiba rasa lapar
Surau at Level 1



MF snap aci dan beliau jek! Huh!

Divider between toilet and shower

Aku tak sure ni promo ke tak, tapi ada complimentary shoulder and neck massage at Telaga Bunga Spa Level 2. 10 minit je! Tapi aku called pagi sebelum check out, free session jam 1230. Alaa.... lewat la aku called nak booking! Adeeeh! Dah la badan sakit-sakit ni! Hmm.. takde rezeki.
Promo massage
Early Sunday morning with perut lapaq!





Alert



Gym sebelah spa

Aku turun jam 8.30 pagi, belum beroparasi

Spa starts at 10 o'clock, better korang book sesiap session yang korang available. Hari minggu ni, confirm la full. Gym and kolam dah dibuka awal pagi. So, keep your worries away kalau nak berkubang awal pagi.

Breakfast kat Royale Chulan KL ni, for me was good. Sedap! Puas hati dan berbaloi! Staff pun layan baik je. Roti canai sedap! Korang tunjuk je, kang chef yang saukkan untuk korang. Aku malas nak snap lelebih kang mengganggu orang lain nak makan tanak inter frame dlm blog aku ni. Hikhikhik! 
Warisan Cafe




Cool, huh?






Ni hotel pertama aku check out on time jam 12 tengahari. Hahahah! Sempat la lepas makan aku layan 2 episode drama Korea all out guna wifi! Best layan katil n bantal gebu kat sini. Kalau korang nak tumpang solat, boleh terus ke Level 1, tak perlu guna access card.

Lovely days don't come to you, but u should walk to them!
Happy holiday!

-What's next?-

Comments

Popular Posts